LEKCE

VINYASA YOGA

Dynamická praxe zaměřená na plynulé propojení pohybu těla s dechem. Vinyasa vaše tělo protáhne, posílí a uvolní zároveň. Pozice na sebe navazují a setrvává se v nich kratší dobu.

Vinyasa yoga s pomůckami – při této lekci se pro používají jógové pomůcky – balanční podložky, bloky a pásečky. Tyto pomůcky pomáhají vyrovnat tělo v pozicích a lepé protáhnout.

Воин Один
Ребенок ' с поза

HATHA YOGA

Ásánová praxe vhodná pro začátečníky, jejímž cílem je obrátit pozornost ke svému tělu a mysli. V pozicích se setrvává delší dobu, praxe je klidnější a přináší stabilitu. Lekce Hatha jógy mohou obsahovat pranajámu a meditaci.

HORMONÁLNÍ YOGA

Hormonální jógová terapie (HJT) podle Dinah Rodrigues je přírodní léčba sestavená ze cviků vycházejících z hatha jógy, kundalini jógy a tibetských technik práce s energií, která byla vytvořená pro ženy s problémy způsobenými hormonální nerovnováhou

Obsahuje speciální cviky na reaktivaci produkce a hlavně na harmonizaci hormonů. Kromě odstranění níže zmíněných nežádoucích symptomů Hormonální jógová terapie podpoří váš celkový zdravotní stav, zvýší pružnost vašeho těla, pohyblivost kloubů, posílí plíce, detoxikuje organismus, zvýší metabolismus, vylepší tvar postavy i stav pleti, zvýší imunitu a napomůže omlazení těla i mysli.

Йога для беременных

DĚTSKÁ YOGA

Dětská jóga je zábavná a hravá. Lekce dětské jógy jsou vedeny zábavnou a hravou formou.Cvičením jógy se děti učí poznávat lépe své tělo a uvědomovat si jeho jednotlivé části. Dětská jóga má dokonce i vliv na lepší spánek, soustředění, rozvoji fantazie a učí úctě k sobě samému i k okolí.

Аэробика Класс
Женщины растяжку

YOGA PRO TĚHULKY

Cvičení jógy pro těhotné je velice rozšířeným stylem jógy, který samozřejmě vyhledávají těhotné ženy. Pro praxi jógy v těhotenství je vhodnější zvolit si jemnější přístup. Jóga blahodárně působí na psychickou pohodu nastávající maminky a zároveň prospívá i samotnému miminku.

Дети в классе йоги

STEP AEROBIC

Je jednou z oblíbených forem aerobiku, kdy cvičenci vystupují na step. Při pravidelném cvičení se formuje dolní polovina těla, zejména oblast bříška, hýždí a stehen. Dochází ke zlepšení stavu kolenních kloubů, zpevnění vazů, působí preventivně proti vzniku křečových žil, k vyšší spotřebě energie a přitom k nižšímu zatížení kloubního systému dolních končetin a páteře než třeba při běhu. 

Pokud cvičíte step aerobic pravidelně, pomůže vám zpevnit svaly a zhubnout, případně si udržet stabilní váhu. Lekce je složena: zahřátí, dále následuje hlavní část hodiny složená z choreografie (2-3 bloky), dále posilovací část a strečink. Lekce trvá 75min.